De opdrachtgever die klachten heeft over de uitvoering van de lesovereenkomst dient deze indien mogelijk voor het examen of toets kenbaar te maken teneinde de gelegenheid te bieden de klachten ter plaatse op te lossen. De klacht wordt conform de klachtenprocedure behandelt.
Vul ons klachtenformulier op deze pagina in.
De klacht wordt door ons onderzocht.
Wij nemen binnen 7 werkdagen contact met je op.
Verkeersschool Wesseldijk streeft ernaar binnen vier weken tot een oplossing te komen, indien er meer tijd voor nodig is hoort u binnen deze termijn een nieuwe termijn van ons.
Definitieve afhandeling van de klacht, je ontvangt hier per post of e-mail een verslag van.
Klachten worden ten alle tijden vertrouwelijk behandeld en zullen voor een periode van 2 jaar worden geregistreerd in het daarvoor bestemde dossier.
Kom je er met ons niet uit, dan kun je contact opnemen met de FAM via: https://www.famopleiders.nl/ons-verhaal/klachten/ De uitspraak zal dan worden gedaan door een derde onafhankelijke partij (genaamd de FAM) deze uitspraak is dan bindend voor beide partijen.